sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

My Time Now

Heipä hei ja hyvää pääsiäistä kaikille! Eilen sain taas kameran kaivettua esille, aina se kummasti vapaapäivinä on käytössä enemmän! Meillä oli suunniteltuna eiliselle tyttöjenpäivä ystäväni Hennin kanssa, ja alun perin tarkoituksena oli suunnata White Cityn Westfieldiin shoppailemaa. Olin kuitenkin edellisinä päivinä ollut vähän kipeänä ja vaikka eilen olo oli ihan ok, päädyttiin hieman lähemmäs ja kevyemmälle kierrokselle. :D


Otettiin siis iltapäivällä suunnaksi Bank ja vaikkei se mikään unelmien ostospaikka ole, on sielläkin ihan kiva valikoima liikkeitä. Lisäksi Bank on lähellä ja halusin käydä hakemassa shampoota TK Maxxilta (Tigi Brunette Goddess 400ml £5.99). :D Kierreltiin siis ympäriinsä, käytiin One New Changessa ja lopulta päädyttiin Oxford Streetille. Sinänsä huvittavaa että en käy Oxford Streetilla juuri koskaan ja se oli juuri yksi niistä paikoista joihin kumpikaan ei edes halunnut mennä. Noh, tulipahan sielläkin nyt käytyä ensimmäisen kerran tänä vuonna. Etsin itse epätoivoisesti hametta, koska mulla on tällä hetkellä kauhea päähänpinttymä hameesta ja farkkupaidasta. Arvatkaa vaan löysinkö! No en. :D Illalla käytiin vielä yhden kaverin uudella asunnolla istuskelemassa, otettiin rennosti, juteltiin ja katseltiin Kung Fu Panda. Ihan loistava rento perjantai. ;)



T-paita H&M Men, farkut Zara, Statement koru Zara, Laukku Alexander Wang, nahkatakki Muubaa


Ihana Henni siinä <3




Hennin uudet kengät :>

10 kommenttia:

  1. Sulla on ihana tyyli. Tykkään tosi paljon! :) Sanoit aiemmin, että sun tän hetkinen työ on vain väliaikaista, niin mitä olisi sun unelma duuni? :)

    Ihana blogi sulla muutenkin, innolla odotan aina uusia postauksia. :)

    Kivaa pääsiäistä Englantiin! :)
    /Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ihana kuulla että tykkäät! :>

      Tosiaan tuo mun tämän hetkinen työ on tosi kivaa ja se oli juuri sitä mitä lähdin hakemaan viime syksynä. Olen asenteeltani kai hyvin suomalainen ja ajattelin että "pohjalta on aloitettava", vaikkei työni onneksi ole todellakaan huonoimmasta päästä. :D En kuitenkaan lähtenyt hakemaan mitään management tason hommia vaikka toisaalta minulla on jo koulutus, kokemusta ja vähän kai järkeäkin päässä. Siispä minulle tämä oli ehdottomasti vain kokemus. ;) Halusin nähdä alan, oppia asioita itsestäni, kasvaa ja selventää itselleni niitä tulevaisuuden suunnitelmia.

      Olen nähnyt että pärjään oikeasti hyvin, oppinut todella paljon itsestäni, enkä itke enää joka kerta kun pomoni tiuskii minulle. :D En tiedä vieläkään mitä haluan oikeasti tehdä ja itse asiassa tämä kysymys sai mut todella miettimään että ehkä mun pitäisi jo tietää! No, katsotaan nyt mitä tässä tapahtuu ja jos keksin sen unelma duunin joku kaunis päivä, niin kerron sen täällä teille sitten. ;)

      Poista
  2. Rento fiilis, rento päivä :) Olit oikeassa, alkoihan se aurinko täälläkin paistaa! Onko muuten nuo Tory Burchin balleriinat hyvin omaa kokoa vastaava vai pientä/isoa kokoa? Sokkona on aika vaikea tuollaisia tilata, varsinkin kun ei ole kyseisiä kokeillut koskaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee mahtavaa että sinnekin alkaa kevät vihdoin saapumaan! ;)

      Mua kyllä jo vähän hävettää kun nuo Toryt on aina jalassa! Mutta koska kaikki päivät töissä heilun koroissa, en vapaa-ajalla todellakaan halua korkoja pitää. :D Mulla on muutama pari Toryjä mutta pidän aina noita kulahtaneimpia koska ne on mukavimmat. Mun mielestä ne ei itse asiassa alkuun edes ole kovin mukavat jalassa ja vaativat ihan samalla tavoin muutaman tuskaisen käyttökerran kuin lähes kaikki muutkin kengät. :D

      Mulla on Toryistä US koko 7 joka mun mielestä vastaa kokoa 38. Jotkut sivustot saattaa väittää muuta, mutta mun jalka on 37.5-38 ja käytän yleensä kokoja UK 5, US 7. :) Toivottavasti tästä oli jotain apua!

      Poista
  3. Moikka! Annoin blogissani sulle Liebster-palkinnon, voit käydä kurkkaamassa jos kiinnostaa http://mustikkamuru.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Olen näistä ihan todella otettu! :> Ihana blogi sinulla myös!

      Poista
  4. heips ! eksyin tänne blogiin fashiolistan kautta, ja selasinkin koko blogin läpi kerta heitolla(onko se yhdyssana?). aivan ihania kuvia ja hyvän tuulisia juttuja ! ihanaa kevättä ! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja samat sanat, on meinaan kiva blogi teilläkin! Kun tähän kommenttiin vastaamiseen nyt meni yli kuukausi niin voikin jo toivotella oikein ihanaa kesää sinne. ;)

      Poista
  5. vähän oot ihanannäköinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kaunis, ihanan näköinen olet itsekkin :>

      Poista